000 | 01632nam a2200217 c 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 121024s2012 sp | |||| 000 0 spa | ||
017 | _aB 20404-2012 | ||
020 | _a9788415577423 | ||
080 | _a37 | ||
100 | 1 |
_aL'Ecuyer, Catherine _eaut _972250 |
|
245 | 1 | 0 |
_aEducar en el asombro : _b¿cómo educar en un mundo frenético e hiperexigente? _c/L'ECUYER, Catherine |
250 | _a34ª | ||
260 |
_aBarcelona _bPlataforma _c2021 |
||
300 |
_a178 p. _c22 cm |
||
490 | 0 | _aPlataforma actual | |
520 | 3 | _aComo lograr que un neno, e logo un adolescente, sexa capaz de estar quieto observando con calma á súa ao redor, capaz de esperar antes de ter, capaz de pensar, con motivación para aprender sen medo ao esforzo? Os nenos crecen nunha contorna cada vez máis frenético e esixente que, por unha banda, fixo a tarefa de educar máis complexa, e, por outro, afastounos do esencial. Para o seu éxito futuro vemos necesario programalos para unha infinidade de actividades que os están apartando do lecer de sempre, do xogo libre, da natureza, do silencio, da beleza. A súa vida converteuse nunha verdadeira carreira para saltar etapas, o que lles afasta cada vez máis da súa propia natureza. Moitos nenos están a perderse o mellor da vida: descubrir o mundo, penetrarse na realidade. Un ruído enxordecedor acala as súas preguntas, as estridentes pantallas saturan os seus sentidos e interrompan a aprendizaxe lenta de todo o marabilloso que hai que descubrir por primeira vez. | |
650 | 7 |
_aEducación _917390 |
|
650 | 7 |
_aDisciplina positiva _946999 |
|
700 |
_aÁlvarez de Mon, Santiago _eaui _9125058 |