000 01719nam a2200349 i 4500
008 241113s2024 sp c glg
017 _aVG 742-2023
020 _a9788411104586
080 1 _a82(am)
080 1 _a821.134.4-2"19"
080 1 _a82-T
100 _aCarballeira, Paula
_9293439
245 0 _aWombo Combo
_c/ Paula Carballeira ; ilustracións de Paula Cheshire
250 _a2º ed. novembro
260 _aVigo
_b:Xerais
_c,2024
300 _a85 p.
_b:ilustacións (cor)
_c;19cm
490 _aColección Merlín
_a351
505 _aUn texto teatral vibrante que aborda desde a empatía o fenómeno das vidas virtuais e a soidade na adolescencia.
520 3 _aSara odia a súa vida, ou polo menos a súa vida real: non ten case amigas e moito menos amigos; búrlanse nos estudos, nin sequera mediocre... Sara ten a sensación de que podería desaparecer e ninguén se decataría. Pero Sara ten outra vida, unha vida virtual onde xoga en liña con ducias de persoas e é imbatible nas loitas facendo << Wombo Combo>>. Sara pasa cada vez máis tempo diante da pantalla: deixa de falar, de comer, de durmir... Ata que entra nun video xogo novo onde debe ir superando retos se non quere sufrir as consecuencias.
521 _aTER
650 _aBúsqueda de la propia identidad
_97707
650 _aAdolescencia
_yNovelas
_917547
650 _aAdolescencia
_yNovelas
_917547
650 _aBusca da propia identidade
_927230
650 _aVideojuegos
_vNovelas
_917950
650 _aVideoxogos
_vNovelas
_917951
650 _aSoledad
_xCuentos
_924555
650 _aSoidade
_95525
700 _aCheshire, Paula
_eill
_967758
997 _e2